Ga naar de inhoud

Veelgestelde vragen

Wij verzorgen alles wat je mag verwachten van een administratiekantoor: van je volledige administratie tot salarisadministratie, jaarrekeningen en belastingaangiften. Ook bieden we administratief advies op maat.
Wij verzorgen jouw belastingaangifte tijdig en nauwkeurig, zodat je geen fiscale voordelen misloopt en volledig ontzorgd wordt.    
Ja, wij werken veel met zzp’ers en kunnen jouw administratie volledig uit handen nemen, van facturatie tot belastingaangiften.
Onze digitale aanpak bespaart tijd en zorgt voor gemak. Via ons online portal heb je altijd inzicht in je administratie en belastingaangiften, waar en wanneer je maar wil.
Wij verzorgen belastingaangiften voor particulieren en ondernemers, zoals inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting en loonheffingen. Ook geven we fiscaal advies.
Je kunt ons eenvoudig bereiken via telefoon, e-mail, of ons contactformulier op de website. We plannen graag een vrijblijvend kennismakingsgesprek in.
Via ons online klantportaal heb je 24/7 toegang tot jouw administratie en belastingzaken, waardoor je altijd inzicht hebt in jouw financiële situatie. Je bent dus nooit afhankelijk van onze werktijden of aanwezigheid op kantoor.
Dit hangt af van jouw wensen. Wij kunnen alles digitaal afhandelen, maar als je wilt, plannen we regelmatig overlegmomenten in om jouw administratie door te nemen.
De kosten zijn afhankelijk van de diensten waarmee we jou kunnen helpen. Over het algemeen werken wij met vaste abonnementen, maar maatwerk is ook mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.