Over Administratie- kantoor De Liemers
Administratiekantoor De Liemers is een echt familiebedrijf dat zich onderscheidt door een unieke combinatie van ervaring en innovatie. Gevestigd in het hart van de Liemers, staan wij al jarenlang klaar voor ondernemers en particulieren met administratieve en fiscale vraagstukken. Of je nu zzp’er bent, een onderneming met personeel runt of particulier bent, wij zorgen ervoor dat jouw administratie in goede handen is.

(H)echt familiebedrijf
Ons kantoor wordt geleid door vader Loek en zijn twee zoons Niek en Thijs, samen met een jong en dynamisch team van experts. Loek heeft decennia aan ervaring door zijn loopbaan bij de Belastingdienst, en die kennis vormt de basis van ons bedrijf.
Zoons Niek en Thijs brengen de innovatie en digitalisering, die nodig zijn in een snel veranderende wereld. Dit maakt ons niet alleen een betrouwbaar administratiekantoor, maar ook een moderne partner, die met je meedenkt over jouw toekomst.
Wij hechten waarde aan ons toegankelijke karakter. Het is altijd mooi om te horen als klanten zich direct thuis voelen wanneer ze ons kantoor binnenlopen, dat ook letterlijk aan huis is.
Innovatief en digitaal
Wij lopen voorop als het gaat om automatisering en digitale oplossingen. Bij Administratiekantoor De Liemers werken we met de nieuwste software en apps, waardoor we jouw administratie efficiënt verwerken.
Via jouw persoonlijke online portal heb je altijd toegang tot je dossiers en belastingaangiften, waar en wanneer je wilt. Deze moderne aanpak zorgt ervoor dat je minder tijd kwijt bent aan administratie en meer tijd hebt voor je onderneming.
Wij ontzorgen van a tot z
Of je nu behoefte hebt aan hulp bij een eenmalige belastingaangifte of je volledige administratie wilt uitbesteden, wij bieden maatwerkoplossingen die aansluiten bij jouw specifieke behoeften. Van zzp’ers tot bedrijven met personeel, wij ontzorgen op elk administratief vlak. Wij geloven dat een goede administratie rust en ruimte biedt om verder te groeien. Daarom werken wij nauw samen met onze klanten en zijn we niet alleen een dienstverlener, maar een partner in hun ondernemerschap.
Een jong en dynamisch team
Ons team bestaat uit enthousiaste, jonge professionals die – samen met grondlegger Loek – de kracht van ons kantoor vormen. Met ons jonge team zijn wij verfrissend anders dan veel traditionele administratiekantoren. Deze frisse blik, gecombineerd met de ervaring van Loek, zorgt ervoor dat wij het beste van twee werelden bieden: vakkennis gebaseerd op decennialange ervaring én een praktische innovatieve denkwijze.
Veelgestelde vragen
Via ons online klantportaal heb je 24/7 toegang tot jouw administratie en belastingzaken, waardoor je altijd inzicht hebt in jouw financiële situatie. Je bent dus nooit afhankelijk van onze werktijden of aanwezigheid op kantoor.
Wij verzorgen belastingaangiften voor particulieren en ondernemers, zoals inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting en loonheffingen. Ook geven we fiscaal advies.
Onze digitale aanpak bespaart tijd en zorgt voor gemak. Via ons online portal heb je altijd inzicht in je administratie en belastingaangiften, waar en wanneer je maar wil.
Ja, wij werken veel met zzp’ers en kunnen jouw administratie volledig uit handen nemen, van facturatie tot belastingaangiften.
Wij verzorgen jouw belastingaangifte tijdig en nauwkeurig, zodat je geen fiscale voordelen misloopt en volledig ontzorgd wordt.
Wij verzorgen alles wat je mag verwachten van een administratiekantoor: van je volledige administratie tot salarisadministratie, jaarrekeningen en belastingaangiften. Ook bieden we administratief advies op maat.
Onze deur staat open!
Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Kom gerust langs bij ons kantoor, bel ons, of stuur een berichtje. Wij staan altijd klaar voor een vrijblijvend gesprek. Of je nu ondernemer bent of particulier, Administratiekantoor De Liemers zorgt ervoor dat je administratie vlekkeloos verloopt.